Viktig derbyvinst!

Det blev en tight match - som väntat. Men vi drog det längsta stråt vilket känns riktigt bra. Vi spelade bra försvar i första halvlek, men i andra hände något. Vet inte vad! Cirka 14 min in i andra halvlek fick jag en lårkaka (tackling - tack för den) och fick följa sista delen av matchen från bänken. Riktigt trist faktiskt.Kan konstatera att det inte blir någon träning för mig imorgon. Ska dock försöka cykla lite för att få igång cirkulationen. Hur som helst ska vi njuta av de här poängen. Derbypoäng känns på något sätt extra sköna.

Kvällen kommer tillbringas med middag hos päronen och sedan "I en annan del av köping" som avslutning på kvällen! Riktigt mysigt och roligt. :)

Bilder från matchen kommer förhoppningsvis under kvällen!


Kommentarer
Postat av: Stevie

Hej Emma!



Stort GRATTIS till Derbyvinsten!



Tack för att Du vill delta i min Disney tävling.

Då handboll är den enda bollsport jag gillar, så har jag lagt till Di på bloglovin, och i min sidokolumn, under läsvärda bloggar. Hoppas att det är okej!



ha en fortsatt fin Måndag.



Kram

Stevie

2010-02-08 @ 16:05:20
URL: http://www.metrobloggen.se/esthonianangel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0