Tröttsam dag

Gah vilken dag. Mitt huvud är borta i Asien någonstans eller på en annan planet :) Blä vad trött jag är. Äntligen har jag satt ner rumpan och mumsat i mig köttfärssoppa. Mums. Det som i princip tagit mest på krafterna idag är nog tiden som tillbringades i hallen. Kom dit redan 16.30 och drog inte därifrån förrän klockan nästan var 20.30. 4h i Nacka Bollhall. Hem ljuva hem ;) Det blev korta intervaller, möte med Elitkommitén och handboll.

Sedan håller jag på att bli tokig av detta snöoväder. Jag vill ha sommar...jag vill ha vår. Tänk att kunna kliva utanför dörren i endast shorts och linne. Eller att så springa en löprunda i lätta kläder och slippa klä på sig tre lager. Längtar, längtar. Nu ska jag sluta klaga :)

Kul att så många deltar i min bloggtävling! Fortsätt sprida tävlingen vidare.



Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

=)

2010-02-02 @ 22:26:18
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0