Träning snart...

Nu drar jag snart till träningen. Blir bara handboll idag eftersom jag redan kört alla mina fyspass den här veckan. Riktigt skönt faktiskt, även om gårdagens träning med handboll, videoanalys och intervallträning var riktigt slitig. Men det kändes som att det var värt att slita lite extra igår så att kvällens träning blev lite lättare.

På lördag kl 15.00 har vi match mot IVH i Nacka Bollhall. Ska bli riktigt kul. Ingela (hejaklacksledarinnan) har sagt att vi äntligen ska ha maskotar. Kul. Dessutom har hon bjudit in ett lag med småtjippar. Jag hoppas verkligen på fullt drag! Det behövs!!! En läktare som ekar är aldrig kul.


En äldre bild på Ingela med två maskotar samt damhandboll.nu´s boss ;)

Jag tycker Nackas publik har en förmåga att vara lite apatiska :) Tidigare spelade jag i Märstalaget Skånela, och där var det drag på publiken. Folk stod upp och skrek, viftade och var helt fanatiska ibland. :) Flera gånger hände det att det knappt fanns plats för all publik. Ändå tar hallen 900 åskådare. De fick be folk flytta längre in så att alla fick plats. Kul! Men som sagt, Nackapubliken sitter snällt och öppnar knappt munnen. Därför rosar jag ännu mer för vår hejjarklack med Ingela i spetsen. Det är som dag och natt när hon är på läktaren och härjar :D

Heja Nacka publiken ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Barnprogrammen som är idag tycker jag verkar vara skit. Men å andra sidan så när man väl är liten och inne I ett program så är det säker bra. Men inget går upp mot våra barnprogram. Dom rockade!

Ha en underbar helg!

2010-02-12 @ 06:24:42
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/
Postat av: AC

bättre uppdatering tack ;)

2010-02-12 @ 07:41:56
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Tack snälla för tummarna!!! Hoppas de gör susen å bebisen stannar där den ska iaf till södag :-) Då får vi se om du har rätt i din gissning ler KRAM och en RIKTIGT trevlig helg!!!

2010-02-12 @ 08:53:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ingela

Tack Emma för dina värmande ord. Håller med dig till 100 % ang publiken i NBH, den är inte lättflörtad men ibland glimrar de till och hänger på och då är det kul att vara hejaklacksledare. I morgon skall vi "röja" på läktaren jag och mitt F-00 lag, håller tummarna för vinst!

Kram Ingela

2010-02-12 @ 16:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0