Träning, shopping och pizza

Dagen har i princip gått i ett. Den började redan klockan 9.45 i Nacka Bollhall för videoanalys. Lollo och Ullis höll i spakarna och gjorde det galant. Utifrån analysen tränade vi sedan i 90 min inför morgondagens möte mot Spårvägen. Det är inte alls samma lag vi mötte tidigare i serien, så vi måste verkligen vara på tårna och taggade. Efter handbollen körde jag, Ac och Gippe hoppkoordination i ca 20 min innan det var stretch och dusch.

AC och jag drog oss vidare till Fältöversten. Först en lunch med sushi och sedan lite shopping. Hittade bland annat en tröja på MQ. Vit t-shirt med smala ljusrosa ränder. 129:- var som hittat :) Nöjd. Sedan lite småplock på Åhléns och Apoteket.

Vid 16 mötte jag upp Mats för vidare transport till Tungelsta. Blir hemlagad pizza ikväll vilket kommer smaka så bra. Till det - film. Kommer bli en lugn lördag. Myslördag kanske - istället för fredagsmyyys!


Vår jättegoda banan och currypizza! Mums!

Jag hoppas inte ni glömmer att delta i min bloggtävling? Snart har en vecka gått och ni har ytterligare en vecka på er att tävla! Kom igen in HÄR och tävla.
Du kan faktiskt vinna din egna musli!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja. det är tur vi är så hälsosamma, sjuksköterskor och sjukgymnaster ;)

Okej, jag äter lakris nu. Men det är cravings ;) typ!

2010-02-07 @ 13:08:54
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0