Nya grejer!

(Jag ska ta ut två glada vinare i bloggtävlingen - men orkar inte ikväll. Håll ut. Det kommer)

Dagen har passerat i god takt. Var tomt på jobbet utan Mariga Maria, men vips så var dagen slut och träning väntade. Eftersom vi vann i helgen blev det fotboll som uppvärmning. Kul som attan. Det blev lika mellan gamla och unga, 2-2. Det var några minuter kvar av matchen, men Johanna sparkade upp bollen så den fastnade i taket och då var det slut på det roliga ;) Hihi! Handbollsträningen gick bra. Efter handbollen stångades jag och AC i gymmet med basprogrammet. Jättetungt. Kände mig svag i armarna, men körde ändå på mycket i vikt. Konstig känsla. Är nöjd med dagens pass iallafall.

När jag kom hem från träningen väntade ett paket på mig. Yipiipipi!



Har en vit klocka sedan tidigare, men kände att jag behövde en klocka med lite färg. Fin va?

Sitter och saknar Matsen som just nu är på bio med Richi. 21.00 är liiite försent för mig. Att komma hem kl 00.00 och gå upp 5.30 är inte optimalt, men hade varit trevligt med bio!

Jag tittar på "Spårlöst försvunnen" men ska snart göra mig iordning för sängen. Skönt att komma till sängen i tid och kanske läsa lite. Har länge trugat efter Camilla Läckbergs senaste bok "Fyrvaktaren".

Ha det bra, kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Vintuta

Det är förbjudet med vinlotteri, speciellt om flarrorna är glada från början, utan att vara urdruckna

2010-02-15 @ 21:16:09
Postat av: AC

fin klocka syster yster

2010-02-15 @ 22:08:28
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: ulrika

Jag som inte gillar Foppatofflor kan berätta att-Förra sommaren kom en kvinna gående inne på torget. På sig hade hon röda Foppatofflor, vita byxor, ett vitt och rött linne och en stor röd klocka. Du, mot hennes solbränna var det förbaskat snyggt. Sedan dess suktar jag själv efeter en stor röd klocka :) Ska nog hitta röda skor till också.

2010-02-16 @ 01:41:44
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0