Nere...

Känner mig väldigt nere. Är hemma från jobbet idag. Sjuk. Vaknade i princip utan röst, förkyld, ont i halsen och med slem i halsen som jag inte ens vill beskriva här. Urk. Blir ingen match för mig ikväll. Känns väldigt tungt. Otroligt tungt. Jag jobbade med halsont och förkylning igår, men när man vaknar upp och låter som en kille i puberteten känns det bara patetiskt att gå till jobbet. Nu ska jag göra allt som står i min makt för att kurera mig till helgen. 2 matcher har jag missat den här säsongen - de roligaste matcherna också, nämligen Skövde och Lugi. Varför är jag så mycket sjuk den här säsongen? Ingen återhämtning med jobb 100%, mycket resvägar hit och dit, mycket träning (dubbla pass varje dag). Jag vet inte. Men jag ska inte gräva ner mig för långt. Ska vila, sova, dricka....

Tjinling.


Kommentarer
Postat av: Bodan

Krya på dig så du blir helt frisk nu så ska vi spela för dig ikväll!!!

Stora kramar

2010-02-24 @ 13:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0