Bättre och bättre dag för dag!

Godmorgon godmorgon.
När klockan ringde 5.10 i morse kändes det tungt. Men nu när jag är vaken känns det betydligt bättre. Inga försenade pendeltåg, inga sura resenärer. Jag tror bestämt dagen har börjat på bästa sätt. Är också väldigt glad då jag känner att lårkakan blir bättre och bättre. Igår på träningen cyklade jag 30 min och gymmade överkropp. Jag tror cyklingen gjorde sitt. Det är klart att jag har ont i låret, men inte alls som i går morse. Dessutom måste jag åter igen rosa lagledaren som satte trycket och lindan på exakt rätta atället då jag fick smällen. Nu ser jag en blödning där smällen kom, och det var även där vi satte trycket. Bravo bravo.
Eftersom träningen inte är förrän 18.30 ikväll blir det ett försök till löpning kl 17. Tror bestämt det blir längre 400m intervaller. Hoppas, hoppas det fungerar bra!

Vill även rosa Keldas fisksoppa. Mums. Igår efter träningen hade Mats stekt lax. Jag hade med mig Keldas fisksoppa + aioli. Ni kan gissa hur gott det var. Sedan bröd till detta. Mmm.



Nu ska det här bli en bra tisdag - det har jag bestämt!!!


Glöm för guds skull inte att tävla i min bloggtävling.
In här och tävla, ögonen böj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0