Tröttlördag

Godmorgon kära vänner!!
Orkade inte skriva något inlägg igår. Träningen var ett stycke för sig och jag trodde endel gånger att jag skulle tuppa av (överdrivet, ok då) Hihi! Men det var verkligen full fart från början till slut. Egentligen ska jag inte pipa så mycket för jag älskar träningar där man springer mycket, och det är mycket kamp. Och det fick jag ju igår :) MINST sagt :) Det blev cykelslangar för tredje gången den här veckan. 40m 8 set. Det snurrade i skallen på slutet :p

Efter träningen var jag och AC i Forum en snabbis. Vi köpte massa julklappar till Ebba, Gonzo och Smilla. Sedan köpte jag ett stort ben till Marias (på mitt jobb) hund Laijka! En rhodresian Richback.

Gårdagskvällen spenderades hemma hos mamma och pappa.

Mats och pappa var datanördar ett tag:


Haha! Ser ni Ebba? Hon ser ut att njuta riktigt mycket.

Nä, idag är det söndag och jag + AC ska bege hos hem till våran älskade mormor och städa hennes radhus :) Känns riktigt bra att kunna hjälpa till med något såhär i juletider :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka duktiga tjejer ni har varit!!! Puss och kram/ Mamma

2010-12-19 @ 20:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0