Oplanerat?

Jag ska fortsätta tjata om hur konstigt det känns att inte ha dagen och kvällen planerad. Jag är van att vara på jobbet 7.00, gå från jobbet 15.30, vara i Nacka Bollhall 16.40, gå från Nacka Bollhall ca. 20.00. Men idag är det andra bullar. Jag ska självklart jobba som vanligt, men sedan ska jag in en snabb reva till stan för att göra två ärenden. Ett av ärendena är julklappsärenden. Mysigt.

Sedan ska jag raka spåret hem. Mats ska hela vägen ut till Stinsen för att köpa ett par tofflor (som bara fanns over there) så jag ska fixa middagen. Sedan in på nätet och beställa ännu två julklappar. Hard work :)

17.45 börjar dam-EM och Sverige möter Tyskland. Ska bli så kul att se. Hade planerat in ett löppass med Mats ikväll så antagligen tar vi det efter handbollen, eller så byter vi bara dag :p Tänk vad skönt att få tänka så ibland :) Man har liksom inte så många måsten utan mer "vad-känner-jag-för"? Det skajag njuta av extra mycket den här veckan :)

Ha det bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0