Misstag nr 1

Jag gjorde det igen. Gulp!

Idag har Mats och jag varit hemma och pysslat. Vi har slagit in julklappar, städat, sett slutet av gårdagens film "White Christmas" och tvättat massa tvättar. Jag försöker hela tiden vara effektiv vilket endel gånger har lite dålig utgång. Idag kastade jag in den sista tvätten utan att tänka fullt ut. Med åkte nämligen en ylletröja och jag körde en tvätt på 60 grader. Här ser ni resultatet:



Tycker inte tröjan ser särskilt liten ut, men jag kan lova att den är det :p

Aja, man lär sig kanske av sina misstag??


Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Hah! Jag tvättar aldrig i 60 så jag hoppas jag slipper det där problemet ;)

2010-12-12 @ 17:47:48
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0