Julklappar

Nu sitter min älskade syster och Arto på ett plan till Egypten. De kommer få en fantastiskt resa. Jag är lite avis samtidigt som jag är så inställd på att vara hemma den här veckan. Vi har ju ingen handboll och jag kommer verkligen försöka göra sådant jag annars inte hinner. Gå på bio, ut och äta på restaurang, göra julgodis m.m. Men självklart kommer jag smyga in något löppass också :O

Nu sitter jag i ett julsmyckat vardagsrum och ska snart åka med familjen och shoppa julklappar. Det ska bli riktigt mysigt. Ikväll är det julbord för mig och Mats. Vi ska på SSBK (mats innebandyklubbs) julbord på Värmdö. Ska bli riktigt gott även om jag inte är någon superfantast av julmat :P Men det är iallafall mysigt.



Jag ska kanske ta med mig kameran till kvällen och uppdatera er om julbordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0