Ingen löpning ikväll inte

Det blev inget löppass idag. Inte idag. Och imorgon ska jag och Mats vara "barnvakter" till Ebba och Gonzo. Men något pass ska man nog hinna med. Promenad får jag extremt mycket dagligen, både på jobbet och till & från. :) Men idag efter jobbet for jag iväg till stan och handlade lite grejer på Granit. Hann tyvärr inte till ytterligare en butik, men får ta det på torsdag istället.



17.45 startade EM!! Sverige mötte Tyskland och svarade för en grymt bra insats som slutade med seger.Ser verkligen fram emot att följa detta EM. Viktigt med en bra start också. Natti var grym och cool som en isbit *gilla*

Annars håller jag endel kontakt med AC och Arto som befinner sig i Egypten. De verkar ha det kanon!!

Nä nu ska jag fortsätta titta på 112-på liv och död.
Spännande!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0