Hemmakväll

Igår kväll var vi upp hos päronen på middag. Det blev ganska sent eftersom AC och R2 inte kom förrän 20.30 så vi åt middag så sent. Men det var mycket roligt att få träffa de igen. De var verkligen papparkaksgubbe och pepparkaksgumma som kom. Själv kände man sig som ett vitt lakan. Gah. Men så är det :p Man känner sig mycket fräschare med lite färg på kroppen.

AC och R2 hade presenter med sig hem till oss.


Jättefin och ståtlig. Den har fått plats i vardagsrummet :)

Ebba blev hur glad som helst när alla var samlade. Innan alla kom var jag ute med henne på promenad men hon gjorde bara det hon skulle sedan ville hon hem. Hon visste väl att alla skulle komma hem. Det är verkligen sant att hundar har ett sjätte sinne. Jag tror absolut på det ;)

I morse efter att jag vaknade smörade jag på mig löparskorna och gav mig iväg på en löprunda. Fick löpbroddar av pappa förra veckan och det hjälper verkligen bra i snön. Perfekt. Man får liksom ett frånskjut hela tiden. Tack pappa <3 Nu blir det frukost sedan får vi se vad dagen har att bjuda på. Har endel planer ska sägas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0