Vätö - fredag till söndag

Vistelsen på Vätö har varit super hittills, och sämre lär det inte bli :) Sovmorgon till 7.30 i morse. Ganska typiskt att man inte kan sova längre när man för en gångs skull får och kan sova ut. :/ Knas. Startade förmiddagen med att klippa hela gräsmattan, jag, Mats och pappa. Vädret har varit bäst idag och svetten lackade verkligen när jag klippte gräsmattan. Härligt - not, men man ska inte klaga. Hellre tropisk värme än kyligt regn.

Dagen har tillbringats i lugnan ro. Solat lite. Kelat med Ebba. Pussat Gonzo på näbben. Hehe! Mats har också fått en puss på munnen. :p

Vid 16-tiden drog jag, Ac och Arto iväg för att träna. Skönt. Men kan inte påstå att jag kände mig särskilt stark. Men men, gav allt iallafall, mer kan jag inte göra.

När vi kom hem efter träningen åkte vi raka vägen till badplatsen. Brr. Det kan inte ha varit varmt i vattnet, men bada skulle vi göra. Gah.



Sakta man säkert....


Plums!


Med hjälp av en handduk kom jag upp. Tack!

Nu ska vi grilla. Är hungrig som en varg och känner mig tom i magen. Mums vad gott det ska bli.

Cioa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0