Sovmorgon!

Det är underbart med sovmorgon. Idag börjar inte förrän 11.00 då jag tagit tjänstledigt ett par timmar. Kände att jag behövde sova ut lite och eftersom jag ändå ska till ett annat äldreboende (går in som vikarie för en annan sjukgymnast) vid 11.00 passade det ypperligt. Tyvärr lyckades jag bara sova till 7.30, men bättre än 5.30 iallafall :) Hehe. Har iallafall haft en riktigt mysig morgon. Känns faktiskt som lördag idag.

Gårdagens träning var bra. Vi mötte Boltons a-pojkar men lyckades inte vinna :( Vi slarvar alldeles för mycket! Vi delade upp oss i två lag och man spelade 30min i ett svep. Bra att få köra stentufft utan byten.

Kom hem väldigt sent på kvällen eftersom vi missade 20.22-bussen. När vi kom hem gjorde jag och Mats lax i ugn med oströra + bacon. Så gott! Kanske inte så bra att sitta och äta 22.30 men vad ska man göra när det blir så sent? Kan erkänna att jag hade riktigt stor lust att bara ta en stor skål gröt och äta. Enkelt men kanske inte den bästa middagen :/

Ikväll är det fredag och vi har planer på att se utomhusbio kl 20.30 i Rålis. De är gratis och man får frisk luft. Perfekt! Hade gärna sett att bion började tidigare men det måste väl mörkna lite innan de drar igång. Efter jobbet ska dock ett tungt gym köras innan. De kommer ske på Lidingövallen :) På lördag och söndag är det träningsläger i Nacka. Är taggad som bara den. Matchen mot Bolton gjorde att man känner sig mer sugen på att spela match och vägen dit är träning :)


Mums! Det här kommer bli en bra fredag!

Snart ska jag och Mats åka iväg. Mats ska hjälpa sin pappa att fälla träd och jag ska till jöbbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0