Lördag

Sov till 9 i morse vilket var riktigt skönt. Idag kommer det bli en bra dag med endel händelser. Nu på fm ska jag och AC iväg till gymmet för att köra veckans sista pass. Det är det tunga gympasset, och jag känner mig riktigt taggad! Efter dusch blir det raka vägen till Högdalen för att spela discgolf med några stycken. Känns som att det var ett tag sedan, närmare bestämt på semestern (då vi spelade i Åkersberga). Kvällen är än så länge blank. Men det känns ganska skönt. Det får bli som det blir. Efter en dag full med aktivitet kanske man inte bangar för en hemmakväll :) Men det får dagen utvisa.


Discgolf innan sommaren kom :)


Gym

Jag har skickat iväg ett sms till syster yster. Kanske tar en promenad till Vallen istället för att åka buss. Skönt med luft samt att man mjukar upp lederna inför gymmet. Kanoooon :)

Nä, lite jobb med lägenheten samt packa väskan innan dagen börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0