Jag älskar helger!

Helger är så bra. Mycket bra. På helgen brukar jag alltid planera in sådant jag aldrig hinner på vardagarna. Den här helgen har jag verkligen sett fram emot ett tag. Det är mycket trevligt som händer.

Fredag:
Middag hos päronen. Smörgåstårta. Mums. Sedan får jag kela och pussa på Ebba och Gonzo. *smack* Det kommer verkligen bli mysigt. Skönt att inte behöva tänka på en morgondag med tidig uppstigning.

Lördag:
Härlig sovmorgron. Ska verkligen försöka sova längre än till åtta :) På förmiddagen ska jag och AC shoppa lite inne i stan. Har egentligen inget jag behöver, men alltid hittar man väl något? Kläder kan man aldrig få för mycket av :) Tro mig! ;) 13.45 ska jag och AC möta upp mormor som kommer med tåg från Skåne. Vi ska bära väskan och följa med hela vägen hem :) Eftersom mormor ska hem till päronen kommer jag kunna pussa ännu mer på Gonzo och Ebba *smack*
Lördagskvällen kommer spenderas i Västerhaninge på Kräftskiva. Det kommer med all sannolikhet bli väldigt trevligt och roligt :)

Söndag:
Sovmorgon - IGEN vilket känns alldeles underbart :) Det är först klockan 12.00 som jag och Mats har en tid att passa. Då är det nämligen innebandy i Bodal Sporthall där vi bokat 2h. Yeah! Hittills är vi 10-11 personer som är på och köra. Länge sedan man spelade innebandy, men riktigt skoj!!
Efter dusch ska jag och AC träffa Nadia. Hon ska bjuda på mat hemma hos sig. Snart åker "den tredje av oss" tillbaka och pluggar :( Känns iallafall kul att hinna träffas en sista gång innan hon far!
Söndagskvällen är vigd för söndagsmyyyys! En film kanske? En skål godis kanske?

Vi får se!
Helgen är iallafall välkommen!! VARMT välkommen!!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken härlig helg :-) Även jag gillar helger trots att jag "bara" går hemma å är föräldraledig... ler Kram

2010-08-27 @ 10:51:58
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0