Höstvecka

Nu är det verkligen höst ute. Vita moln när man andas ut, och riktigt kyligt på morgonen. Brr. Det ändå riktigt mysiga på hösten är att man kan börja tända ljus på kvällarna samt ta på sig de mysiga koftorna som legat och vilat hela vår/sommaren.

Lyckades försova mig till 6.15 imorse. Jag som annars går upp 5.30 fick smått panik, men lyckades ta bussen 6.33 och "bara" vara 20 min försenad till jobbet. Bra jobbat (?) Ingen frukost dock - men det finns på jobbet ;)

Den här veckan ser väldigt annorlunda ut, handbollsmässigt.
Igår hade vi handboll i vanlig ordning där jag körde hoppkoordinationspass efteråt. Idag och imorgon är det tester (Hate it - men något som måste göras).
På torsdag klockan 12.00 åker vi iväg på matchläger. Vi kommer möta Skövde på torsdag kväll, ha träning på fredag morgon, spela mot Skövde fredag kväll och sedan spela tunering i Uddevalla lördag-söndag.
Vi ska möta IVH, Kungälv och Kroppskultur. Kul!! Har bara spelat en träningsmatch hittills (mot Boltons a-pojkar) men nu till helgen kommer det verkligen sättas prov på vårt spel.

Aja, ska jobbar vidare nu!
Dricka mycket vatten också....*klunk klulnk*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0