Härligt regnväder!

Det var riktigt mysigt att vakna till regn dropparna som slog emot rutan. Sedan var det kanske inte lika mysigt att veta att man måste ta sig ut i det ovädret. Som tur var har jag faktiskt ett par stövlar sedan tidigare, samt min svarta regnjacka som jag köpte i helgen (REA på Intersport - som hittat). Då var det faktiskt inte alls lika jobbigt att traska iväg till tåget.


Sådana här gummistövlar äger jag :)

Idag känner jag att min kropp är hyffsat pigg. *yes* Det märks att det var en lugnare träning igår helt enkelt. Dessutom inget fyspass, utan "bara" 90min handbollsteknik. Min kropp lever :p
Ikväll har vi träningsmatch mot Boltons a-pojkar. Vi ska delas in i två lag som spelar 30 min var. ska bli riktigt kul! Ska hinna med att köra hoppstyrka innan kvällens pass också! Check!
På fredag blir det sedan tungt gym innan det blir träningsläger lördag-söndag. Var vilodagen tog vägen?? Ingen aning :( Suck!

Ha det bra. Jag ska njuta över att jag arbetar inomhus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0