Fredagskvällen...

...har varit mycket bra! Direkt efter jobbet åkte jag till Vallen för att gymma. Shit pommes vad trött jag var. Jag var helt utpumpad efteråt. Suck! Men nu är iallafall alla fyspassen avklarade. Känns skönt. Nu väntar bara träningslägret här lördag och söndag.


Ja, man kan ju alltid testa att spela handboll med en medicinboll :)

Efter träningen blev det iallafall raka spåret till Lidingö Centrum. Där köpte vi gottis till kvällen och sushi till middag. 12 bitars sushi satt som en smäck :) :d


Mumma mumma!Älskar sushi!

Nu tittar jag och AC på Postkodskampen. Var otroligt länge sedan jag bara tittade på TV. Mats är filmgalning, därför blir det alltid en film som sätts på.

Nu blir det soffhäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0