Bra fredag!

Idag fyller den bästa mamman på jorden år. ♥ Älskar dig!! Så jag ska snart ta och ringa och gratulera. Det kommer bli en bra fredag idag. Det har jag bestämt. Det är bra om man bestämmer det direkt - det blir en bra fredag idag. Punkt. Jag ska förhoppningsvis äta lunch med Mats idag. Jag ska bjuda på lunch i Mörby centrum. Trevligt trevligt. Jag ska nämligen på intro på ett annat äldreboende, där jag ska vikariera lite nu i sommar. Jag måste ändå till Mörby Centrum för att ta bussen till henne, och tänkte jag att man kunde få trevligt lunchsällskap där. Får se om det blir så.



Efter jobbet ska jag köpa en blomma till mamma. Ska kika in på blomsterbutiken i Mörby och se om det finns en vacker blomma med vas där. Fin fint!

Ikväll ska vi hem till päronen. Inget födelsekalas men lite fredagsmys.

AC och jag har köpt en väldigt bra födelsedagsprsent till mamma ♥

För övrigt börjar det hända riktigt bra grejer i lägenheten. Bilder kommer när vi har städat och donat lite. Men igår kom iallafall ett skåp i badrummet upp samt konsolhyllorna i vardagsrummet! jipi!


Kommentarer
Postat av: AC

Inte avslöja blomman...om mamma läser :)

2010-08-06 @ 14:19:08
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0