A lot of things!

Veckan springer iväg och snart är det äntligen helg. Ska bli riktigt skönt. Det har varit en bra men intensiv  vecka hittills. Helgen kommer dock bli bäst. Vi har faktiskt inget kollektivt inom handbollen så jag kommer försöka trycka in brödbak, träning, discgolf, träffa päronen...och lite annat! (Ni blir såklart uppdaterade) Underbart!



Idag ska jag i vanlig ordning jobba innan jag tillsammans med min underbara syster ska bege mig  och köra korta intervaller och hoppstyrka. :) Min kropp "is back on track" nästan. Den återhämtade sig ganska bra, trots att jag inte lyckades snylta massage av Mats igår :) Dåligt ;) Men på fredag är det träningsfritt och jag kommer ta till vara på kroppen ordentligt!

Den sista tiden har bloggen innehållit extremt mycket träning. Men det är ju så mitt liv ser ut. Just nu är det mest jobb och träning. Men det ni ska veta är att jag och Mats kämpar otroligt med att ordning i lägenheten än. Att slå ihop två boenden är inte det lättaste, inte när så mycket prylar ska in i en 2:a :) Men det börjar ta sin plats, och bli riktigt bra. I dag kommer Mats far för andra gången till lyan för att hjälpa till med att flyytta lampor, lixa dimmer till flertalet lampor, få upp två konsolhyllor, få upp ett skåp i badrummet etc. Verkligen jättesnällt att han ställer upp! Det händer förhoppningsvis massa idag och jag kommer vara jättenyfiken över att komma hem och se hur det blir! Ahhh...

Avslutar detta inlägg med en bild från Kroatien som jag gillar starkt!


Gamla staden i Dubrovnik. Jättefint!



Kommentarer
Postat av: AC

Puttinutt foton :) hehe

2010-08-05 @ 11:50:09
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0