Status 4.50

Imorse ringde klockan redan 4.50. Igår när jag skrev in klockslaget på mobilens alarmfunktion såg jag hur galet det såg ut. När jag sover hos Mats brukar jag gå upp klockan 5, så egentligen är det ingen skillnad. Men tänkt vad 10 min kan göra vid den tiden på morgonen. Gah. Vaknade iallafall hyffsat pigg, och med kaffe kändes det ytterigare bättre :) (Tack till den som uppfann kaffet)

Känns konstigt att det redan är onsdag idag. Men jag ska inte klaga. Snart är det helg igen. En helg som för övrigt är ganska oplanerad. Inte helt fel det heller. Får se vad som händer helt enkelt. Annars ser min vecka ut som följande:

Onsdag: Jobb + rehab (cykling/gym) + kroppsscanning med Mats (Kungsholmen)

Torsdag: Till sjukgymnast +Jobb + rehab

Fredag: Jobb + rehab + frdagsmyyys

Helgen så gott som obokad. Tror dock det blir att boka Turkietresan till helgen. Tjoho!


Dagens tips!
Hacka ner olika frukter och servrea Kersella vanilj till. Grymt gott och relativt nyttigt :)


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

tur att du inte har tester i dag då ;)

2010-04-07 @ 07:43:07
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Caroline Malmqvist

Ja du, de är tidigt d....Jga brukar ha klockan på 05.00, eftersom vi måste åka senast 05.50 för att hinna till tåget...

Men imorse hade Martin klockan på 04.00- inte roligt...man vaknar ju till så fort den ringer...

Tur iaf att man inte måste ha klockan ringandes så tidigt så ofta, men nu skall vi sälja en av bilarna så den var tvungen att komma in till stan, vilket vi inte visste om den kunde eller ej- men d gick bra.



De rä väl inte helt fel och ha planerade veckaor o oplanerade helger :-)

Kroppsscanning = Que? (Eller é d ja som bara är lite trög på morgonen?)



Dagens tips lät ju inte helt fel :-)

Måste prova nån dag.

2010-04-07 @ 08:55:26
URL: http://familjeniostervåla.blogg.se/
Postat av: Alexandra -gravid vecka 38

Åh fy fan... 4:50??? Då sover jag gott ;) Kram

2010-04-07 @ 10:10:11
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Anna

oj 4.50 är lite VÄL tidigt att gå upp =S

2010-05-03 @ 18:09:59
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0