Min dag

Idag har det varit jobb hela dagen. Klockan 15.30 ska jag bege mig raka vägen till träningen i Nacka för att köra min rehab medan de andra spelar handboll. Eftersom jag bara får köra benstyrkan varannan dag blir det mån,ons,fre,sön den här veckan. Ska även hinna med att cykla lite längre idag. Jag tror inte ni kan förstå hur mycket jag längtar efter att få börja springa. Jag längtar verkligen efter att få springa långt eller att sprinta intervaller. Men jag ser ljuset i tunneln vilket känns riktigt bra!!

Är man desperat när man sitter och tittar på innebandyn (igår) och tänker "vad lyxigt att kunna springa max, göra helvändningar" etc. Jag tror att jag måste få ut och springa nästa vecka...annars får jag krupp :D

Ikväll ska jag ut till Tungelsta!
Tidig uppstigning imorgon med andra ord. Gäsp!


Kommentarer
Postat av: Ellas Inspiration

Hej!



Imorgon presenterar jag vem som vann ett läckert armband från Sbazar. Välkommen att se vem det blev!



Mvh



Karin

2010-04-12 @ 18:39:19
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0