Måndag

Som ni märkte var det ganska dåligt med uppdatering här i helgen. Men det har helt enkelt bara gått i ett. Jag har knappt varit hemma mer än på fredagskvällen. Jag är allt annat än utvilad men har haft otroligt kul. Några av höjdpunkterna var lagfesten och frisbeegolfen. Blev bara 6 1/2h sömn natten mot söndagen vilket gjorde att jag kände mig totalt utmattad efter hela söndagen. Att vara ute en heldag (löparlopp inne i stan och ca 2 1/2h frisbeeglf i Rudan) är verkligen härligt, men det tar på krafterna. Frisk luft är uttömmande på ett positivt sätt. Blev relativt sent i går också pga. vissa grejer så idag är jag trött som en "vet inte vad".

Är iallafall på jobbet nu och hoppas jag orkar med den här dagen. Klockan 16.30 ska jag till Bosön för att köra mitt rehabprogram själv. Har sedan ett sjukgymnastbesök instoppat på torsdag klockan 16. Jag hoppas verkligen att det har gått framåt då :) Veckan har varit ganska mycket träning ändå.

Mån: Rehab + cykling
Tis: Gym överkropp
Ons: Sjg-besök + träning med sjg Britta
Tor: Cykling + bål + axelrehab
Fre: ehabprogramet på Bosön
Lör: Lätt cykling + överkropp
Sön: Cykling

Kanske ska vila någon dag också?

Tungt med måndag - blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0