Knäppa jag!

Jag lovade er en massa bilder från gårdagskvällen när jag och Mats var barnvakter till lilla Gonzo. Jag hade kameran med och fotade massa. Jag tog bild på när han mumsade på äpple, när han satt på skåpdörren i köket och när han åt middag med oss. Tyvärr var jag klantig som få när jag skulle sätta över bilderna till datorn. Jag lyckades radera bilderna på minnet innan jag hade kopierat över de till skrivbordet. Ibland undrar man hur man är funtad. Blä. Därför blir det Gonzo-löst i det här inlägget. Ni får helt enkelt studera honom närmare i tidigare inlägg istället :) Den lilla älsklingsplutten! (Skyller min klantighet på stress - skulle precis börja titta på film och klockan var över 21) :)

Nu är vi hur som helst inne mitt i veckan. Skönt. Vacknade upp och trodde det var helg eller närmare ledighet - vilket var lite tungt. Men bara att kämpa på. Efter jobbet ska jag ut till Nacka och träna. Ska köra cykling, bål och axelrehab medan de andra kör handboll. 19.30 ska jag delta i Mariusfysen. Var med redan förra veckan, och kände hur skönt det var att köra med laget. Så jag kommer köra på med det, men byta ut endel benövningar till lättare tex. utfallssteg, tåhävningar. Go go go! Det blir alltså sent idag och jag förmodar att jag inte kommer hinna hem till Mats innan 21.30 :/ 30 min innan läggdags med andra ord. Inte så mycket att göra. När klockan ringer kl 5 vill man inte vara totalt färdig!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

var ni barnvakter till fågeln? Behöver han det?



Om du ska t lund får vi kanske ses :) Kram

2010-04-28 @ 18:52:02
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Emelie

Najj, segt att man råkar ta bort dem innan man fört över bilderna. Lät som söta bilder!

2010-04-28 @ 19:27:38
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: LORISSA

sv: :) jag är demivegetarian - dvs, jag äter fisk och skaldjur.



Hur är det med dig.?

2010-04-28 @ 22:32:50
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0