Jag får jogga!!!!!!!!

Jag är totalt överlycklig!!! Idag när jag var hos sjukgymnast Britta på Bosön såg hon min förbättring. Jag får numera strunta i de mesigare övningarna "tugggång" mfl. :) Nu är det tuffare tag med mer belastning på enbensknäböj, utfallssteg m.m. Känns underbart. Dessutom fick jag jogga 5 min på löpband idag. Kändes lite konstigt. Det var faktiskt 8 veckor sedan jag joggade ordentligt. Men känslan är total!!!! Jag längtar till tuff intervallträning och annan löpning :) Nu ska jag "bara" få köra 3min jogg med 1min vila 3 set. Men för mig känns det så skönt. Det är verkligen ett steg (ett STORT steg) framåt för mig. Britta sa själv att hon inte trodde att jag skulle kunna jogga så fort. Nu hoppas jag bara att det känns bra imorgon när jag vaknar.


Jag och AC - äckligt svettiga i juni 2009 när vi spelade Eken Cup. Så här glad känner jag mig idag - om inte ännu gladare! :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Måste kännas skönt o få ta i lite mer ordentligt nu =) säger man grattis till sådant?:P Skoj iallafall =)

2010-04-27 @ 20:22:15
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: AC

inte ok bild.....hahaha

2010-04-27 @ 21:09:18
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0