Fredag

Jag ♥ FREDAGAR!
Jag tror den här dagen kommer gå ganska fort dessutom. Har bara halv dag på arbetsplatsen, sedan ska jag till rehabmöte på eftermiddagen. 15.30 stundar helgen :)

Hoppas ni alla kommer ha en trevlig helg. Själv är min i vanlig ordning ganska fullproppad.

Fredag:  Jobb + träning på Bosön + fredagsmys

Lördag: Träning fm + lagfest på kvällen

Söndag: Träning fm + 13.30 ta emot Mats när han springer Run For Water + frisbeegolf i Rudan (Haninge).

Lördagen är inte bestämd till 100%. Har som ni ser endel tid där mitt på dagen. Skulle ha varit skönt att bara sätta sig på en uteservering någonstans. Men vädergubbarna/tanterna har inga höga förhoppningar om lördagens väder tyvärr. Trist värre. Men får se om det kanske blir en vända in till stan iallafall. Ska egentligen spara pengar till Kroatienresan, men lite shopping går allt :D

Hur ser er helg ut? Ska ni hitta på någon speciellt?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jasså, så det är Gonzo som skrämmer Ebba då istället :P Men gojorna tror ju dom är stora som elefanter ibland, Isildur skulle säkert försöka sig på en elefant om han kunde.

Skoj med Kroatien resa =) Men med tanke på det där med vulkanutbrottet och askan, hur tror ni det går? Men det har förhoppningsvist klarat upp sig till den 10e. Dom kan väll inte stänga ner all flygtrafik i nästan hela europa i över ett år, om nu vulkanen bestämmer sig för samma tid som sistens.

2010-04-16 @ 13:15:03
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0