Bosön + smörgåstårta

Idag har jag kört ett gympass. Efter många dagar klubbad i en soffa, har jag äntligen börjat träna igen. Mats och jag åkte från Tungelsta till Bosön och Anna-Carin mötte upp oss i Rudboda. Igår och idag har mitt lår kännts riktigt bra. Men jag vill inte ta ut något i förskott, därför ligger jag lite lågt.

Dagens pass innehöll iallafall cykling, bänkpres, triceps, sned mage, rak mage, rygg.
Grymt skönt att köra igen. Mats var ute och sprang medan jag och Ac gymmade. Hade inte varit helt fel att ge sig ut på ett löppass...om jag bara kunde med låret.



Direkt efter träningen begav vi oss till mamma och pappa för att mumsa smörgåstårta. Mamma gör den godaste och den finaste smörgåstårtan. I promise. Eller vad säger ni?

 
Den är fin - och lika god som den ser ut!


Japp, jag gillar påskmust ;)


Mats gillade smörgåstårtan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0