Blicken framåt

I dessa tider känns allting så mycket lättare, och det är många faktorer som spelar in. Det enda som känns tungt är att sitta i soffan och titta när Eslöv möter Skövde, eller när Lugi möter Sävehof i elitseriens slutspel. Där hade jag mer än gärna velat vara. Men varför ska jag sitta och ta upp det negativa (?) Här kommer det som jag har att se fram emot.

~ Rehaben av mitt lår går framåt. Förra veckan började jag med basala styrkeövningar/stabilitetsövningar. Snart får jag förhoppningsvis börja springa.

~ Den 10 maj är en resa till Kroatien bokad. Ska bli ganska så underbart. Lite värme tackar man aldrig nej tilloch så har man världens bästa ressällskap också ♥

~ Nu blir det bara ljusare och ljusare. Jag tar för givet att man blir piggare och piggare också :)

~ Snart drar en jobbig försäsong igång, men efter min skada längtar jag bara efter att få köra skiten ur mig!

~ Min ränta på lånet kommer sänkas betydligt nu i maj. Lite extrapengar med andra ord.

Därför känns det bra just nu :)


Kommentarer
Postat av: f

okej kul :)

2010-04-13 @ 10:28:03
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Alexandra -gravid vecka 39

Va skönt att det börjar se ljusare ut för dig :) Härligt!

Ja, nu får hon snart komma vår lilla tjej. Hihi! Kram

2010-04-13 @ 12:11:39
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: N I L M A

Hejsan!



Vinnaren av tandblekningskitet är nu dragen och publicerad på min blogg. Kika in och se om det var du som vann!



Ha en fortsatt trevlig dag,

Kram Malin

2010-04-13 @ 12:38:36
URL: http://www.nilma.se
Postat av: ELSA - [FOTOBLOGG]

Sv: Oj, det förvånar mig.. en sån finfin jacka.

Jag är jätteintresserad, men det beror ju som sagt på storlek, pris och skick. Hur kommer det sig att du vill sälja den? (haha, nyfiken) Jag brukar köpa small på andra kläder så det låter ju lovande.

Var i Sverige finns jackan förresten? Hör av dig, Kramar

2010-04-13 @ 18:27:42
URL: http://elsasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0