Back again

Så är jag tillbaka efter att ha haft en väldigt liten bloggpaus. Vill inte gå in på vad som varit de olika skälen. Jag kan bara konstatera att lusten att skriva ett blogginlägg är tillbaka.

Har haft en ganska intensiv dag på jobbet. Bland annat ny boende och hjälpmedel + träningar. Men det är skönt att ha mycket att göra. Det är så tacksamt jobb jag har (sjukgymnast)!

Har tagit ut en timme idag för att kunna komma till Löplabbet i Solna klockan 15.30. Ska nämligen få nya skoinlägg. Gjorde inlägg på Rehband för länge sedan. Då gjorde man en gipssko som man sedan kunde använda som mall. Nu går det betydligt smidigare. Nu använder de nämligen scanner. De scannar helt enkelt fötterna och utifrån det gör de nya skoinlägg. Bra va?

Kvällen kommer tillbringas med min kära ♥

 

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Caroline Malmqvist

Va glad ja blir att du är tillbaka!

Visst är de skönt att ha mkt att göra, håller med till 100%.

Gu va smidigt att scanna fötterna när man skall göra nya inlägg.



Själv bli de också en lugn kväll, skall se nya Wallander som kom ut i veckan...."Arvet"

Kram

2010-04-23 @ 17:20:27
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/
Postat av: Anna

sjukgymnast låter som ett helt okej jobb =)

2010-05-03 @ 18:04:22
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0