Tvillingmagi?

Idag kommer tidningen "Mitt i" ut med artikeln om alla Skurus tvillingar :) Tidningen kommerut i dag, men man kan faktiskt gå in och läsa om artikeln på nätet också. Hitta tidningen här.

Jag tycker det är roligt när de tar lite bilder. Tyvärr vet jag inte om jag och AC blev så bra, men vem bryr sig? Vi skulle ställa upp bredvid varandra och sedan göra ett hoppskott. Ser väl inte så "normalt" ut (som om man tagit bild under match) men vad gör man inte för tidningen *blink*

Gå in och kika vettja.

Artikeln kommer bara komma med i "Mitt i Nacka" och alltså inte i någon annan av Stockholms stadsdelar. Ska åka förbi Nacka Forum (innan träningen) och hämta ett exemplar. Måste ju sätta in artikeln i handbollspärmen :)

Nu ska jag snart äta lunch!!
Hungrig som en varg..Grr!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag har gjort allt som stått i min makt för att de ska gilla "främmande" men misslyckats.Benjamin sätter sig inte hos någon annan än mig(och de som har glass el, annat gott)och biter mig(markerar) om jag bara pratar med någon annan,Loppan kan med lätthet bita till men flyger gärna till främmandet för att se om de ska bjussa på något.Jag brukar normalt inte släppa in någon i buren men gjorde ett undantag. Den andra lilla flickan som följde med in blev rädd och skrek till när Benjamin flög, sen var et bara att gå ut,då var båda två eller rättare sagt alla tre livrädda.Näpp de är nog ensamdjur, tyr sig till en speciell och accepterar en familj men kanske inte mer. Hur är det med Gonzo?

2009-09-15 @ 14:49:55
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: Hem och Lycka

Vad kul!



kram

2009-09-15 @ 14:51:35
URL: http://hemochlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0