Tack - mariga Maria!

Jag måste ha de roligaste och bästa kollegorna i hela vida världen :) Vi sitter tre personer på kontoret och de är urhärliga människor. Eller blir man inte extra glad när man får en sådan här gullig present på skrivbordet?


Är den inte söt? Jag älskar den och den kommer få stå på mitt skrivbord så länge den kan :)

Jag har inte döpt henne ännu. Jag tänkte höra om ni har något bra namnförslag? Det är en kvinna, om ni skulle tveka :) Kom igen! Hon måste heta något ju :)

Pussgurka!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Vicky :)

2009-09-07 @ 21:06:23
Postat av: marita blücher

Hej Emma,

Tack för din rara hälsning hos mig. Det är verkligen guld värt med trevliga och humoristiska arbetskamrater !

Ha det så bra.

Kram/Marita

2009-09-08 @ 08:27:47
URL: http://marita-amouseinahouse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0