Spidigonzales

Idag har jag arbetat som en spidigonzales. Ibland är det sådana där dagar när allt händer. Så var det idag. Men jag kom iväg vid 15.30 från jobbet. Hade egentligen ingen brådska eftersom den kollektiva handbollen inte började förrän 18.30. Men innan dess skulle jag och AC köra korta intervaller. Dessutom var det lagfotografering och jag ville inte se ut som en tomat på det fotot. Men det gick bra. Hann iväg vid 17.00 och hann lugna ner sig ordentligt till 18.30.

Nu börjar vi sakta men säkert närma oss   s e r i e p r e m i ä r. Gah. Känns riktigt inspirerande och roligt. Jag hoppas och tror att Norrtelje Sporthall kommer vara proppfull av supporters på torsdag kl 19.00. Har fått en känsla av att Rimbo har en aktiv publik. Men sådant älskar jag. Det ska vara fart och fläkt på läktaren.

Rimbo vs. Skuru

Nu ska jag sova. Känner att jag måste få all sömn jag kan få.


Sådan här glädje på torsdag?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jasså, så gonzo försöker sig på lite prat =) Det är alltid skoj när dom gör det :D

Ja, jag duschar honom fortfarande med aloeveran. =/ Surt när jag inte vet vad det är som kliar eller vad det nu är. :(

Angående kortet, några speciella önskemål, färger, motiv eller så :)

Du kan maila om du inte vill att det ska synas i min blogg, mina kommentarer godkänns ju med en gång.

Kram!

2009-09-15 @ 22:24:28
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja men så glad som jag ser ut kan vi ju alla försöka va ;)

2009-09-15 @ 23:03:36
URL: http://henrysons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0