Söndag

Hade endel planer idag som tyvärr verkar gå i stöpet. Känns lite trist eftersom man gärna vill göra det bästa av en söndag. Får helt enkelt tänka om. Köpa diskmaskin - nop Spela fotboll i Åkeshov - nop. Bored.

Snart ska iallafall jag och AC ut och springa. Skönt att springa ur sig endel tankar. Att springa i skogen är nog den bästa terapin enligt mig. Dessutom har alla mörka moln skingrats och solen börjar visa sig lite.

Känner lite träningsvärk i överkroppen efter gårdagens paddling. Bra där. Alternativ träning är verkligen effektiv. :) Man har roligt och tänker inte på att det samtidigt ger bra träningen. Great.


Kusinens katt. Hur söt som helst.

Nu ska vi ut och springa i skogen. Önska mig lycka till. Känner konstigt nog mycket i benen efter paddlingen. Jorå, det kan man göra trots paddling...iallafall utifrån det sättet jag paddlar på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0