Så var det middag..

..och jag sitter och äter en väldigt god tonfisksallad. Yum yum. Tänkte ha ägg i men orkade inte koka dem. Jag vet, jätte B. Men nu är det faktiskt Simon och Thomas på TV. De ska snygga till Sveriges fulaste hem - intressant.

Gör den här salladen. Enkelt och super gott.

Pasta, tonfisk, majs, äpple, gröna oliver, gul paprika. (Ägg - om man orkar -haha) Bara att mixa och sedan köra på lite citronpeppar. Glöm inte dressing - om man vill ha :) Smaskens.
Har gjort två portioner så att jag kan ha imorgon efter träningen. Det kommer nämligen bli sen träning imorgon. Bäst att förbereda. Vi ska ha tester och sedan gemensam videoanalys. Behövs ska jag säga.

Jag har blivit såld på Farmiville på Facebook. Hjälp. Det har gått så långt att jag och Maria på jobbet skickar sms till varandra när det är dags att farma. "Emma, skynda dig hem till farmen. Dina pumpor måste skördas"
Haha. Så vill ni ha annat att göra om dagarna än att famra? - gå inte med i Farmville.


Jag och AC. Vem är vem?


Kommentarer
Postat av: Anonym

nr.14 är Emma nr 6 är A-C. :)

2009-09-22 @ 08:05:46
URL: http://jrtfabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0