Lördag

Blä, känner mig på något underligt vänster lite konstig i kroppen. Ont i huvudet också. Skit.

Om 10 min rullar jag iväg till träningen i Nacka. Det blir 90 min handboll och sedan ett tungt gympass. Gah. Hoppas dagens träning fortlöperi ett bra tempo. Roligast då.

Direkt efter träningen ska jag förhoppningsvis hinna in till Fältöverstens Onoff och inhandla en Ipod Touch. Jipi. Efter det drar ac och jag vidare till Grönsta för att heja fram Marcus som kommer i mål runt 16.20. Då har stackaren sprungit 3 mil.Tossigt. Jag skulle aldrig springa så långt. Tackar vet jag kortare intervaller. Phu.

Jag tror och hoppas det här kommer bli en kanondag. Solen skiner dessutom.

Förhoppningsvis avslutas kvällen med en bra film. Yeahh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0