...lill...

Kul att min tävling med CALAS rullar på. Varje deltar några stycken. Hoppas det fortsätter så :)
Har du inte tävlat kan du gå in och göra det här. Det härliga med den här tävlingen är faktiskt att alla kan delta, samt att det bara krävs en liten kommentar.

Idag har vi redan kommit till lill-lördagen. Är det inte underbart? Imorse läste jag om de frysta hallonen som man kan få magsjuka av. Gulp. Verkar som att det bara handlar om importerade hallen, från Polen. De stod i tidningen att det berodde på de som plockade dem. Men jag har tidigare hört att de ska bero på att de gödslar med ren skit. Trevligt. Så tänk på det ästa gång du ska göra dig en härligt krämig smoothi *blink*


"Mums! Hoppas jag slipper toaletten idag"

Gårdagens blogg var seg, varför jag inte lyckades logga in och skriva om gårdagens träning. Intervallerna fick köras i terräng eftersom fotbollskids och mumintroll (Läs:föräldrar med barnvagnar) hade belamrat hela löparbanan. Puckon. Mumintroll tror de äger det mest på denna gröna jord. Men intervallerna gick bra även om det var tufft!

18.30 mötte vid Boltons 93-killar. Vi var övertygande med över 10 bollar (?) Riktigt bra försvarsspel vilket är glädjande. Framåt gick det det också bra. Alla var bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0