Hamburger

Nu blir det hemgjord hamburgare hos världens bästa syster. Intervjun, fotograferingen och träningen (handboll + fys) gick bra. Man börjar vänja sig vid muskelsmärta och smärtan som orsakas av mjölksyran. Aj. Att stå och trampa med höga knän på tjockmatta i 2min 30 sek smärtar - rejält. Testa själv.

Efter träningen hade Natti bakat kladdkaka *tummen upp* Hann faktiskt inte smaka på den innan den var slut, men drar slutsatsen att den var riktigt god :) Natti har endel tårtor att beta av så jag väntar till nästa kladdkaka ;)


Datanörd, jag vet.

Imorgon är det redan torsdag och jag längtar till helgen.


Kommentarer
Postat av: Lampard

Hej, blev det ngn lampa?

2009-09-10 @ 09:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0