Glad morgon!!

Godmorgon godmorgon. Det blev verkligen en god morgon. Min kontorskollega M ringde nämligen alldeles nyss och sa att hon inte ska åka till Turkiet idag utan om en vecka. Det blev verkligen en bra överraskning på morgonen. Ett kontor utan M är nämligen väldigt tomt.

Stockholm Handboll Cup

Ska berätta lite om gårdagen. AC och jag var nämligen i Nacka för att dela ut medaljer,pokal, t-shirtar och matchenslirare. Vi åkte dit vid 14.45 eftersom vi planerade att köra ett tungt gympass innan. Gympasset gick alldeles utmärkt. Vi stängde in oss i en korridor och pumpade järnet :) Gah, pust. Matcherna var 20 min försenade så vår match började inte förrän 17.20, men det gjorde ingenting eftersom vi i stället kunde kika lite på a-flickornas match.

AC och jag såg iallafall finalen mellan Gustavsberg och Haninge i flickor -97. Endel spelade var riktigt duktiga. Jag imponeras verkligen av spelare med rätt inställning. Redan där ser man en eventuell elitseriespelare. Man kommer såå långt på det. Jag lovar. Spelare som ger allt - både framåt och bakåt. Sådant gillar jag.

Åkte sedan hem kommunalt med Ullis och AC.
Det blev en bra söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0