Glad Emma

Jaha, dagen rullar på i sakta mak. Känner mig i mycket bättre sinnestämning nu. Jag brukar inte vara sur, men ibland så. Men som sagt, nu känns det betydligt bättre och tur är väl det. Klockan 15.30 rullar jag härifrån. Träningen ikväll består av tester (snabbhet, spänst, 5km) och videoanalys. Vi ska begrunda vårt usla 6-0 försvar. Det kommer vara jätte nyttigt för alla att se hur det ser ut på film. Innan tänkte jag att jag skulle hinn in på Åhléns och kika efter en scarf eller två. Just nu är det kyligt på morgonen, men ändå inte så kallt att man kan ta på sig halsduk. Får se om jag hittar några fina scarfar.

Annars finns det endel bra webbutiker som säljer scarfar i alla dess färger.
In här och kika om du är intresserad. Scarbyscarf har verkligen alla modeller/färger.





Det här var bara en tårtbit av alla scarfar. Finns hur många som helst.

Tyvärr har jag inte riktigt det tålamodet som krävs för att skicka efter en scarf. Inte för tillfället iallafall. Jag behöver en på stubinen - nu!

Övrigt. Jag är trött som 90-åring och trög som en sengångare. Blä. Fy. Jag vill sova nu.


Kommentarer
Postat av: Roseline Scarfsson

Den Emma-rosa är väl fin? :)

2009-09-22 @ 15:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0