Fystester - check

Först nu kom jag hem från träningen. Gud. Snacka om sent. Som tur var hade jag fllrberett extra tonfisksallad från igår. Mums.

Träningen började inte förrän 18.30. Väldigt sent. Eftersom det var tester kunde man inte köra något eget pass innan. Istället blev det TV i cafeterian. Tyvärr fanns inte TV4 sport. Typiskt. Landslaget spelade nämligen World cup mot Ryssland och Natti var med. Istället blev det Känsiddjungeln - sådär lagom intressant :)

Testerna gick riktigt bra. Förbättrade allt! Snabbhet (20-40-20), spänst och 5km löpning. Hur glad som helst. På löpningen vill jag bara tacka Lina och Emma för draget. Utan er hade det nog inte gått så bra. Våra speedisar :) Alla i laget förbättrade sig från 20s till över 1 min. Hur skönt som helst. Alla har kört på grymt bra och nu är det bara att fortsätta!!!

Är grymt nöjd med förbättringen på över 1 min. Herregud!!! Skönt när träningen ger resultat. Jipi!

Nu ska jag sova snart. Behövs nog efter kvällens pass.

Emelie kom med världens godaste Äppelkaka efter träningen. Till på köpet glass till detta och iskall mjölk. Underbart bra. I klass med två tårtor tycker jag!!!

Zzz.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0