De sju dvärgarna

Trötter? Toker? Det måste vara jag som är trötter. Gäspar varje minut och ögonen går nästan i kors. *gäsp* Men jag kan inte hålla på och vara trött nu. Har en massa saker att göra. Bland annat kommer det bli en tuff träning ikväll. Vi ska spela match mot Skurus a-pojkar och innan det ska jag och AC ut och springa 400m intervaller. Det kommer bli sjukt jobbigt. Men bara att  le och vara glad. 12st intervaller är inte så mycket (eller?)

När jag kommer hem ikväll ska jag laga till något fort och sedan krypa ner i sängen. Jag får ont i kroppen när jag tänker på hur onsdagens Marius-pass kommer att vara. 2 min armhävningar? 3 min armhävningar? Man vet aldrig. Det gör man faktiskt inte.

Vet inte varför min näsa snorar igen framåt kvällningen. Tror det försöker få mig att inte träna. Men då kan den ge upp. Jag har inte tid att vara hemma och vila. Suck. Men helt ärligt hade jag inte bangat en träningsfri kväll. Jag brukar inte känna så, men idag är jag otroligt trött.

Zzzzz-hälsningar från Emma


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gå och lägg dig! :)

Jag är oxå trötter, jämt! hihi!

KRam

2009-09-02 @ 07:53:35
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0