Älska fredagar

När fredagen kommer känns det bara för underbart. Den här veckan har varit otroligt krävande på många sätt. Väldigt jobbigt. Men jag är en positiv person som försöker se allt från den positiva sidan. Jag hoppas det fungerar nu också. Jag hoppas verkligen det.

Idag är det jobb hela dagen (i vanlig ordning). Känner att heltidsjobb är tufft. Men samtidigt känner jag verkligen att jag vill jobba 100%, inte minst med tanke på lönekontot :) Efter jobbet ska jag dra en sväng förbi Lidingö Centrum. Har kikat in en brun, rund korg som jag tycker skulle passa alldeles utmärkt i hallen. Har det väldigt vitt i hallen och känner att jag behöver bryta av med något. (Bild kommer garanterat).

Ikväll ska la familia har kräftis. Ska bli riktigt mysigt. Har inte ätit en kräfta i år och tycker det är på tiden.



Annars kan jag garantera att jag kommer att stupa i säng tidigt. Veckan har som sagt inte varit helt hundra :(
Ska jag dessutom upp i bra tid på lördag för att hinna köra löpning och sedan paddla kajak...ja då måst jag faktiskt vara utvilad :) Absolut.

Hoppas verkligen det blir kajakpaddling - tredje gången gillt :)


Kommentarer
Postat av: Kräftan

Ha en trevlig helg å ät inte upp alla mina vänner.. :)

2009-09-11 @ 11:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0