Utmaning


Jag har fått en utmaning från Alexandra som jag naturligtvis antar :)
Jag utmanar AC och Döl.

Regler
:

  • Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
  • Kopiera detta till din blogg, utmana ungefär 5 personer och berätta det för dem.
  • Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
  • Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger!



1. Vad heter du: Emma
2. Ett ord på fyra bokstäver: Etsa
3. Flicknamn: Ebba
4. Pojknamn: Egon
5. Yrke: Elektriker
6. Färg: Etssvart ehhh...
7. Klädesplagg: finns inte tror jag
8. Mat: Entrecote
9. Sak i badrummet: Eltandborste
10. Plats/stad: Enköping
11. En orsak att vara sen: "Ehh....bussen kom inte"
12. Något man skriker:
13. Film: Ensam hemma
14. Något man dricker:
15. Band: E-type (han har ju ett band iaf) ;p
16. Djur: Ekorre
17. Gatunamn: Eriksgatan
18. Bil: EMW (tack vare google.se) haha
19. Sång: En gång jag seglar i hamn...

Kul i jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0