Smoothi på det

Nu är jag åter hemma från träningen på Bosön. Det var en bra och lagom lugn träning. Avslutade med tvåmål vilket var kul. Full fart framåt, håll tätt bakåt. Efter dusch åt vi gemensam lunch på Bosöns lunchrestaurang. Bra mat och framförallt jätte trevligt salladsbord. :) Sånt gillar vi skarpt.

Eftersom Gippe hade bilen fick både jag och AC skjuts hem *tackar* Hann till och med in på ICA för att handla allt sådant där tråkigt man måste ha, typ smör, bröd och mjölk ;)

Fixade ihop en blåbärssmoothi, som jag sitter och smaskar i mig. Hur gott som helst.


Yummi dummy :)

Klockan 14 blir det fotboll. Ska bli riktigt kul. Haha.

Kvällen kommer spenderas hos Per. Det blir fotboll för hela slanten. 20.00 smäller det. Sverige möter Danmark. Förhoppningsvis en bra match, och en och annat fyllo på banan (?) Hoppas inte det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0