Lördag

Så är lördagen kommen och jag vaknade av väckarklockan. Blä. Hade varit skönt att sova vidare, men samtidigt hade jag glömt att dra ner persinennerna och solen gassade rakt i ansiktet på mig. Lika bra att gå upp. Igår smsade Gippe om att hon hade bil. Glada blev man då :) Det innebar nämligen 30 min extra sömn. Hade vi tagit bussen hade vi nämligen behövt gå upp klockan 8 istället för klocksn 8.30. Tack för det :)

10.00-11.30 ska vi ha matchförberedande träning. Imorgon möter vi nämligen BK Heid i en tät match. Det kommer bli tufft. Dem har många duktiga spelare som vi måste se upp för. Jag hoppas verkligen att vi går in med samma inställning som nere i Lund för då fungerar försvarsspelet.


Jag älskar Gonzo, världens underbaraste gojja :)

Jag är laddad för den här dagen. Det kommer nog bli en bra dag. Eller vi säger såhär, det blir vad man gör det till :) Så är det alltid. Yehaaaa!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0