Lill-lördag...igen!

Så var vi åter på onsdagen. Tiden går verkligen fort. Bäst att försöka hänga med tror jag.

Gårdagen var bra. Hade bävat för kvällens intervallpass hela dagen, men i vanlig ordning är det bara att köra järnet. Känslan efteråt är verkligen skön. Anna,Sara,AC och jag sprang på löparbanan. Varje tisdag är löparbanan verkligen invadread av små lintottar som springer omkring och sprakar boll (fotbollsskolan?). Har tidigare fått tillsägelse om att inte springa där, men ska man köra 400m,200m och 100m interaller krävs det faktiskt en löparbana för bästa resultat ;) Fick lite onda blickar, men vi körde på iallafall. Man kan väl samsas? Hu vad tuffa de intervallerna är. Ingen barnlek. Ser dessutom redan fram emot 20sek intervallerna med vändning ;)

Tävla kära vänner, tävla. Klicka här.

Tänkte bjuda på ett par bilder från ett besök på grönan som ägde rum 2a september.


Killen till vä tillhör inte sällskapet. Han kom bara fram och ställde sig utan att vi visste något :)

Insane - 2ggr Yehaaa

Fler bilder? Hehe. Har ett par riktigt roliga/fula bilder, men dem sparar jag på ;)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja det är jag som sitter inne med målartalangen. Om man klickar på mitt fönster på höger sida i bloggen så ser man en del målningar och annat hantverk jag gjort. Nä, i ärlighetens namn så har jag med nöd och näppe orkat följa de bloggar jag brukar följa,bara skummat dem lite snabbt, kanske prövar "änglalyckan" i morgon

2009-10-07 @ 14:17:12
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0