Klagar-Emma

Min kropp värker.....

Jag har lätt sträckning i vänster halsmuskel - fy f-n Aj
Jag har en vadkaka på vänster vad efter att AC och jag slog ihop igår - Fy satan Aj
Jag har ont i vänster axel (vet ej varför) - känner mig invalido Aj
Jag har förbannad träningsvärk i höger låret (varför mest i höger) Fy fasen Aj
Jag har muskelknutar på vänster skuldra som strålar något helvetiskt - Vill inte mer Aj

Ibland undrar man varför man plågar sin kropp såhär. Varför (?)

Helvetesintervaller ikväll kl 17 och sedan match på det. Here we come.
Kroppen är tacksam NOT!

Men jag ska tappe 17 klara av den här dagen också. Det finns mycket som gör att jag orkar med allt nu! Är glad för det. Sedan endel jobbiga saker också tyvärr :(

Livet är en salig blandning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0