Hemma - hemma

Så var man åter igen på jobbet. Mer på jobbet än hemma. Mer i handbollshallen än hemma. Men, men...livet är ett äventyr..haha! Var skönt att få dona hemma igår kväll. Fick hjälp av pappa med att skruva upp min griffeltavla i hallen. Det blev jätte fintoch jag lovar att ni ska få se bild på den framöver. Snart kommer tavelkritorna på posten också, vilket innebär att jag kan börja komma ihåg saker. Bra.

Hann med att köra en tvätt igår också. Problemet är att det är simpelt att slänga in en tvätt...det är desto arbetsammare att stå och stryka tvätten. Blä. Finns det ingen elektriskt strykningsmanick? (Kanske något jag kan ta patent på?)

www.calas.se
In och tävla idag.

Hittills har bara 15st deltagit i tävlingen. Dåligt tycker jag. Tävlingen har ett väldigt fint pris och att delta i tävlingen tar bara 2 minuter. Vem vill inte ta chansen att vara med då?
Jag har verkligen valt att inte krångla till det med en massa länkande, "hitta-detta-svaret-där" och annat.
Nä, in och kommentera så är du med i utlottningen!!!

Ha nu en bra dag - det tänker jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0